Metamorfoza małej łazienki - "Wykończ dom z HOUSE LOVES"


Dziś chciałam Wam pokazać końcowy efekt projektu o którym pisałam jakiś czas temu. 
Dzięki Karolinie z HOUSE LOVES  zmotywowałam się do naprawienia tego co dwa lata wcześniej wyszło nie najlepiej :) O metrażu i głównych założeniach projektu pisałam >>>TUTAJ<<<  . 
Efekt końcowy mnie zadowala. Jest jasno i minimalistycznie - dokładnie tak jak chciałam
Wszystko zrobiłam sama! Malowanie, sprzątanie, półkę na linach o której pisałam >>>TUTAJ<<< . Zawiesiłam również roletę oraz wymieniałam uchwyty w szafce :)



Na koniec zdjęcia "przed" choć nie ma się czym chwalić :/


Co sądzicie o metamorfozie? Wyszła na plus?

Z niecierpliwością czekam na kolejny projekt Karoliny :) 
Na tapetę biorę pokój dzienny, kto się dołączy?


25 komentarzy:

  1. cudnie - przepięknie. nie mam słów :D na prawdę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam uśmiech od ucha do ucha! Dziękuję :)

      Usuń
  2. Metamorfoza rewelacyjna.Bardzo ale to bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, obawiałam się trochę "szpitalnego" klimatu ale niebieska podłoga i naturalne dodatki ocieplają wnętrze.

      Usuń
  3. Kasiu, metamorfoza łazienki wyszła Ci pieknie.Jest jasno i bardzo przytulnie. Gratuluję Ci tej zmiany. :-) pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale zmiana! Świetna metamorfoza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co każdy kto pierwszy raz po metamorfozie wchodzi do łazienki mówi to samo co Ty :)

      Usuń
  5. Piękna przemiana ;) Teraz jest bardzo czysto i jasno ;) Na pewno miło spędza się czas w takiej łazience.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaak! zwłaszcza wieczorem :) zapalam świece, nalewam pełną wannę wody i podziwiam :D

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Kupiłam je na allegro http://archiwum.allegro.pl/oferta/5031-128-uchwyt-meblowy-drewno-buk-i3486960243.html, firma nazywa się klamix.pl. Mam do nich nr i adres mailowy , mogę wysłać w wiadomości prywatnej

      Usuń
    2. dziękuję- to mi wystarczy. już do nich napisałam. dziękuję :)

      Usuń
    3. a u Pani są całe bukowe czy buk z szarym?

      Usuń
    4. Całe bukowe, naturalne, niemalowane :)

      Usuń
    5. ciekawe jakby się w kuchni sprawowały

      Usuń
    6. Ja swoje uchwyty zabezpieczyłam bezbarwnym woskiem Starwax. Są zabezpieczone i zachowały naturalny wygląd.

      Usuń
  7. Pełnych miłości i rodzinnego ciepła, prawdziwie magicznych Świąt ! Pozdrawiam już świątecznie - M.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przejrzałam zdjęcia bez czytania opisu i dopiero po chwili zrozumiałam, że zachwyciłam się ścianami przed :) Dwa niebieskie kolory dla mnie rewelacja. Zastanawia mnie natomiast nazwa płytek podłogowych? Widziałam już je kilka razy w różnych kolorach może w moich ulubionych bym znalazła, gdzie ich szukać?

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie ten kolor był zbyt męczący i za ciemny:) Kafle na podłodze to błękitne Pompei z Opoczna, dostępne w wielu sklepach internetowych oraz salonach stacjonarnych.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. No, postaraliście się :) Przed też było ciekawie, tyle że po prostu inaczej. Łazienka nie wydaje się taka mała. Bardzo dobrze rozlokowano w niej wyposażenia, więc funkcjonalność pozostaje bez zarzutu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Według mnie łazienka po metamorfozie wygląda zdecydowanie lepiej. Po remoncie zrobiła się jaśniejsza i optycznie większa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Osobiście uważam, że zmiany są czasem potrzebne szczególnie jeśli chodzi o wygląd naszego mieszkania.

    OdpowiedzUsuń
  13. W sumie niewielka zmiana a efekt niesamowity.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...