Kącik biurowy

Witajcie, jak widzicie na blogu zaszło troszkę zmian, mam nadzieje że teraz jest bardziej czytelny i przejrzysty. Pasjonują mnie skandynawskie wnętrza i piękne ogrody. Bardzo często szukam inspiracji na powyższe tematy dlatego postanowiłam się z Wami nimi podzielić. Powstały dwie samodzielne zakładki na których będę sukcesywnie publikować nowe inspiracje :) Dziś będą to inspiracje nt kącika biurowego. Od kilku miesięcy przenoszę się z laptopem, dokumentami i stosem innych potrzebności z kuchni do pokoju, z pokoju do pracowni, z pracowni z powrotem do kuchni a tak się funkcjonować nie da! Zapadła więc decyzja o kąciku biurowym - na osobne biuro nie mam niestety w domu miejsca ale póki co pojemne biurko, wygodne krzesło, kilka półek i tablica na notatki powinna wystarczyć. Poniżej kilka propozycji które najbardziej przypadły mi do gustu. Za ok dwa tyg pokażę Wam jak zaaranżowałam swój kącik biurowy:)




6 komentarzy:

  1. Ciekawe inspiracje :) Ciekawa jestem, z której wykorzystasz najwięcej pomysłów do stworzenia własnego kącika..
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, mój kącik będzie podobny do tego z ostatniej propozycji, ja mam jednak znacznie większe biurko i kilka półek więcej - głównie z konieczności. Bardzo wygodne są natomiast stoły na kozłach które widać na większości zdjęć. Mam takie w pracowni, połączyłam dwa i mam naprawdę sporą powierzchnię do pracy, jestem z nich bardzo zadowolona.
      Dzięki za odwiedziny! pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Jeszcze nie mam takiego ładnego kącika do tworzenia, ale myślę już niedługo. Postawię również na bardzo jasne wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam że kącik do pracy powinien być raczej w jasnych barwach, nie rozpraszających uwagi, pozwalających się wyciszyć i skupić :)

      Usuń
  3. Kasiu, piękne te inspiracje! :) Ja też kocham styl skandynawski. Na szczęście ja dysponuję swoim kącikiem biurowym. Mam ala gabinecik wielofunkcyjny, w którym wprost kocham przebywać. :-) Mam nadzieję , że Twój kącik biurowy będzie takim jak sobie wymarzyłaś. Czekam na efekt końcowy! :-)) Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są te inspiracje! Każde pomieszczenie bardzo mi się podoba ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie: http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...