Szmacianki, przytulanki...



Witajcie! kolejny projekt który powstał na potrzeby moich dzieci. Przytulanki które mają je wspierać podczas pierwszego rozstania z mamusią :( Córeczki rozpoczynają właśnie edukację przedszkolną i mimo że przygotowujemy je do tego już od dawna wiem że będzie ciężko (nie wiadomo komu bardziej, mamusi czy córeczkom ... - muszę uszyć wersję dla dorosłych). Przytulanka podoba się nie tylko moim córkom więc oczywiście będzie ich znacznie więcej :D Jaki macie stosunek do ręcznie szytych przytulanek? Wasze dzieci bawią się tego typu zabawkami?





Przytulanki nie mają jeszcze imion, macie jakieś pomysły?

MIŁEGO DNIA!

8 komentarzy:

  1. Przytulanki są świetne gdy można się do nich przytulić gdy w pobliżu nie ma mamy :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje, z tą właśnie myślą powstały choć jak wspominałam w poście muszę uszyć wersję dla mamusi - gdy dzieci nie ma w pobliżu:)

      Usuń
  2. Przytulanka dla dorosłych to jest dobra rzecz. Jak czasem mała jedzie na weekend z rodziną, to drugiego dnia czasem przytulam się do jej kotowatego. A niby jesteśmy przyzwyczajeni, bo pierwszy raz porzuciłam ją na weekend, jak miała miesiąc. A potem i na 10 dni wyjeżdżałam (może dlatego nigdy nie miała lęków separacyjnych, a do mnie, taty i wujka woła niezmiennie "mamo!"? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za kilka dni rozstanę się z moimi dziećmi po raz pierwszy, są bliźniaczkami i jakoś nigdy nikt nie chciał się nimi dłużej zajmować :) Wprawdzie w przedszkolu będą na razie tylko pięć godzin dziennie ale jakoś nie mogę sobie wyobrazić że ktoś zajmie się nimi tak dobrze jak ja sama:(

      Usuń
  3. Jakie fajne cudaki :) Uwielbiam taki rzeczy, sama też czasem uszyję, ale głównie lalki
    W wolnej chwili zapraszam serdecznie do mnie http://zielonymyszak.blogspot.com/
    Pozdrawiam i obserwację zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kasiu! dziękuję za miły komentarz, wpadnę na rewizytę:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Świetne przytulaczki:) Razem z synkiem uwielbiamy takie:) czasem nawet sama coś uszyję:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...