Projekt ŁAZIENKA ! czyli wykończ dom z HOUSE LOVES



Karolina z bloga HOUSE LOVES rzuciła bardzo ciekawe wyzwanie którego podjęłam się bez chwili zawahania. W naszym domu mieszkamy już dwa lata i przyznam szczerze że do tej pory nie było czasu na prawdziwy remont. Poszukiwania naszego pierwszego wspólnego dachu nad głową trwały długo, do miejsca w którym teraz mieszkamy trafiliśmy w maju. Kwitnące wiśnie, soczysta zieleń wokół, za płotem las... "kupujemy" padło już po pięciu minutach :) Z uwagi na bardzo dużą odległość od rodzinnego domu w którym wcześniej mieszkaliśmy nie mogliśmy sobie pozwolić na porządny remont a potem przeprowadzkę, w ostatnim dniu czerwca spędziliśmy tutaj pierwszą noc. Góra kartonów, mebli, bibelotów i trójka małych dzieci - 2 x 1,5 i 7 lat :) Jakoś daliśmy radę ogarnąć ten wszechobecny bałagan do rozpoczęcia roku szkolnego - pierwsza klasa to poważna sprawa!  


Teraz przyszedł czas na uporządkowanie naszej przestrzeni. Nie jestem fanatyczką stylu skandynawskiego ale lubię jasne pomieszczenia, naturalne drewno i proste dodatki. Chcę stworzyć wygodną jasną przestrzeń w której będzie mogła bez ograniczeń funkcjonować pięcioosobowa rodzina. Zapomniałam dodać, że w moim domu rzeczy nowe (mowa o meblach) są absolutną ostatecznością, wszystkie meble muszą mieć duszę, swoją historię i ... biały kolor.
Do wykończenia / przerobienia / zrobienia od nowa mamy ... dziesięć pomieszczeń. Karolina ma ich  szesnaście a ja ograniczony budżet więc jest duża szansa że ukończymy wyzwanie równocześnie :) Podglądam innych uczestników wyzwania i widzę że pomysł był trafiony w dziesiątkę!
Przejdźmy do rzeczy. Na pierwszy ogień idzie łazienka która dwa lata temu była zrobiona od podstaw. Wtedy nie miałam jeszcze pomysłu na jej docelowy wygląd więc na ścianach znalazły się bezpieczne białe kafle, natomiast na podłodze niebieskie Pompei z Opoczna. Łazienka ma kształt prostokąta o wymiarach 3,7m x 1,9 m więc jest dość ustawna aczkolwiek troszkę mała:) Kolory jakie wybrałam do wykończenia tego pomieszczenia to biel, naturalne drewno i niebieski / granat  (jeszcze się zastanawiam). Na mojej liście DIY znalazła się komoda (tak komoda) pod umywalkę, drabinka na ręczniki oraz ramki na grafiki. Komodę kupiłam w krainie rozpusty jaką jest Czacz... Pisała o niej na swoim blogu Ania
Podczas przygotowań do wyzwania poszperałam trochę w sieci w poszukiwaniu inspiracji


Wprawdzie powyższe zdjęcie to pralnia a nie łazienka ale połączenie bieli z naturalnym drewnem i wikliną wyjątkowo przypadło mi do gustu >>>źródło<<<


Drabinka o której wcześniej wspominałam  źródło pinterest.com 

 Drabinkę można kupić >>>tutaj<<< lub zrobić samemu, ja oczywiście wybrałam opcję drugą więc zapowiada się DIY :) 



źródło pinterest.com

Na dziś to tyle. Jutro wybieram się po farby i dwu metrowy blat pod umywalkę. Wprawdzie dodatki też już wybrałam ale o nich w następnym poście nt wyzwania. 

Zdjęcia przed i po zobaczycie w ostatnim z postów, w międzyczasie zdradzę Wam oczywiście jak idą prace nad wykończeniem łazienki :) 


Miłego wieczoru! 

5 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie i pięknie ;-) Też się przyłączyłam i robię salon :-) Pozdrawiam i trzymam kciuki :))) http://bodomzmiennymjest.blogspot.co.ke

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! w grupie łatwiej się zmobilizować :) powodzenia

      Usuń
  2. Inspiracje bardzo interesujące, jestem ciekawa efektów u Ciebie. Też podjęłam wyzwanie Karoliny, jednak prace idą do przodu w baaardzo wolnym tempie. No ale najważniejsze to dotrzec do celu:) Bardzo przyjemny blog, cieszę się, że dotarłam tutaj dzięki wyzwaniu, pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. witam, czy ukończyłaś projekt? bo szykuję właśnie podsumowanie i chcę w nim napisać o was :) jeśli masz zdjęcia PO, to napisz do mnie na karolinazagrodzka@gmail.com :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Łazienki przestają już wyglądać tradycyjnie, więc mamy większe pole do działania i urządzania ich tak, jak podpowiada nam wyobraźnia. Najlepiej nie sugerować się starymi schematami, tylko bawić się kolorami i materiałami.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...