Dynie z tkanin - DIY


Sezon na dynie w pełni. Wykorzystujemy je na różne sposoby, pieczemy ciasta, smażymy placki, marynujemy, robimy z nich przeróżne dekoracje. Ja chciałam wam pokazać jak w prosty i szybki sposób można zrobić dynie które zachowują świeżość przez cały rok! 


Potrzebne materiały:
  • skrawki różnych tkanin - ja użyłam juty, grubej białej bawełny oraz lnu,
  • wypełnienie do zabawek,
  • patyki,
  • grubsze nici lub sznurek,
  • okrągła miseczka,
  • nożyczki.
Zaczynamy od narysowania (użyłam do tego okrągłej miseczki) i wycięcia koła z wybranej tkaniny. 



Następnie obszywamy wokół wycięte koło -  0,5 - 1 cm od brzegu. Gdy obszyjemy całość ściągamy sznurek tak aby brzegi koła unosiły się tworząc miejsce na kulkę silikonową. Nie należy dyni nabijać zbyć dużą ilością wypełniacza ponieważ trudno będzie nam się ją formowało, może bardziej przypominać jabłko niż dynię :)  


Gdy dynia będzie już wypełniona wkładamy w środek otworu na górze patyczek i zaciskamy sznurek. Na koniec przeszywamy dynię dratwą nadając jej pożądany kształt. 


A tak wyglądają gotowe dynie 




Jak wam się podoba ten pomysł? Spróbujecie zrobić sobie taką dekorację? 

20 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowe! Idealne do dekoracji wejścia do domu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że pomysł Ci się podoba:) pozdrawiam

      Usuń
  2. Słodkie są takie dyniusie:) myśle też, że sa fajnym pomysłem na prezent, takim miłym jesiennym drobiażdżkiem:) pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadam się z Tobą, prezent własnoręcznie wykonany jest znacznie bardziej wartościowy niż kupiony w sklepie - bynajmniej dla mnie :)

      Usuń
  3. Są urocze! Bardzo fajny tutorial :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! przed publikacją sto razy sprawdzałam czy wszystko jest ok. Pierwszy raz ponoć zawsze jest stresujący :)
      ,

      Usuń
  4. Świetny pomysł i są trwałe takie dynie :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze kilka "świetnych" pomysłów na dyniowe DIY więc zapraszam na następne
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Piękne są te dynie. Dziękuję za tutorial i świetny pomysł:):):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Fantastyczny pomysł :)))) Muszę zrobić takie u siebie w domu!

    OdpowiedzUsuń
  7. A! czyli dobrze że się wprosiłam z tematem HOME :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Czad!! podoba mi się i przypominają mi trochę bawełnę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł, bo właściwie każdy może go wykonać. Też miałam skojarzenia z bawełną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie! no to jesteście już dwie :) Powinnam chyba zmienić tytuł posta na Bawełniane DIY :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą, ponadto są bardzo proste do wykonania!

      Usuń
  11. W sumie bardzo szyć nie trzeba umieć, więc chyba się podejmę ;-) Super! :-)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...