Moje plany na wiosnę WB - dzień pierwszy


Niebawem minie pierwszy kwartał nowego roku. Wielu z nas w nowy rok wkroczyło z listą rzeczy do zrobienia w 2015, ile z tych rzeczy udało nam się zrealizować? 


Moim głównym celem na ten rok jest ogród. Wprowadziliśmy się do naszego domu półtora roku temu i ten czas w większości poświęciliśmy na wnętrza, teraz przyszedł czas na otoczenie wokół domu. Zaplanowałam już jego ogólny zarys, układ i kształt rabat, przedogródek, altanę, domek dla dzieci, ogródek warzywny i ziołowy, miejsce na ognisko - ew. grilla. Całość projektu zrobiłam sama;) Pokażę Wam jak to zrobić samodzielnie w następnych postach. 

Następnym poważnym planem jest zorganizowanie się! (rodziny również). I tu przychodzi z pomocą kilka lifestylowych blogerek. Na przykład KAROLINA  bardzo ułatwiła mi swoimi grafikami planowanie posiłków, zakupy oraz zaplanowanie ogólnego zarysu tygodnia.  Organizer EDYTY wprowadził do naszego domu rytuały i zasady. Dzięki temu nasze życie jest "przewidywalne". Jeśli chodzi o firmę OLA jest dla mnie absolutnym guru. Biorę udział w akcji Oli i dwóch innych blogerek "Zorganizuj się na wiosnę" co jeszcze bardziej usprawnia życie mojej pięcioosobowej rodziny - właściwie to sześcio - jeszcze pies:) 

Postanowiłam również zapanować nad blogiem którego właśnie czytasz :) Motywacją dla mnie był tytuł bloga miesiąca nadany przez Polskie Handmade :) Wiele się na nim w ostatnim czasie zmieniło, głównie za sprawą ULI i jej motywującego bloga :) 

A jakie są Twoje plany na wiosnę? 

4 komentarze:

  1. Na pewno cudownie jest projektować swój ogród od podstaw, a potem z każdym miesiącem podziwiać rezultaty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. My musimy dokończyć ogród. W tamtym roku uporządkowaliśmy ogólnie przestrzeń, usunęliśmy jakieś resztki chodnika, kwiatki i drzewka, które jeszcze były po dziadkach męża, za dużo się tam działo, a my wolimy bardziej uporządkowane. Zrestzą przy dzieciach więcej przestrzeni się przyda do biegania :)
    Dlatego czeka nas posianie trawy i zasadzenie kilku drzewek, żeby zrobiło się kolorowo-kwiatowo i zielono :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U Ciebie zawsze tak pięknie, przychodzę oczy nacieszyć...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też bym chciała właśnie zapanować nad swoim blogiem :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...